طرفداران رابرت پتینسون

باعرض سلام اسم من یاسمینه من و دوستم غزل از طرفدارای توایلایتیم البت من عاشق خاطرات خون اشام و صد البته ایان جونم هر چیزیکه درمورد هرچی خون اشامه دارین فقط کافیه بپرسین                                             

نوشته شده در 29 شهريور 1391برچسب:,ساعت 19:54 توسط غزل| |

دیروز بالاخره اون ملاقاتی که انتظارشو میکشیدیم صورت گرفت.طی اون کریستن به اشتباه خودش اعتراف و بابت آن عذر خواهی کرده که به گریه منتهی شده.و گفته که نمیتونه بدون راب زندگی کنه.نهایتا راب هم تصمیم گرفت که به کریس فرصت دوباره بده و به خبرنگارا گفتن که دارن برمیگردن به L.A اما نگفتن همون خونه ی قبلیشون یا یه خونه ی دیگه.

عکسهای جدید ازشون پیدا کنم ،میذارم واستون.

 

نوشته شده در سه شنبه 30 شهريور 1391برچسب:رابرت پتینسون,رابستن,کریستن استوارت,ساعت 10:24 توسط غزل| |

عرضم به حضورتون،امروز توی IMDB که داشتم میگشتم،اخبار ضد و نقیضی از راب بود که خلاصه ای ازش رو براتون مینویسم.

اولین خبر مربوط به این میشد که دوست رابرت گفته بود که راب ترجیح داده فعلا با کسی دوست نشه تا زخمی که از رابطه ی گذشتش خورده التیام پیدا کنه و فعلا روی کارش تمرکز کرده.

دیگر آنکه تیلور لاتنر قول حمایت از کریس رو داده.

در خبری دیگر هم آمده که خانواده ی راب ازش خواستن اعتماد به نفس و تصویر خوب کریس رو بهش بازگردونه اما دوستاش از احتمال خیانت دوباره کریس به او هشدار دادن.

در جایی دیگر هم گزارشگر از احتمال اینکه کریس وسایلی رو که راب جاگذاشته نابود کنه خبر داده.

همونطور که گفتم هنوز زمان قرارشون هم نرسیده.

باحال ترین خبر ها هم حمله ی دو تا از طرفدارای راب به کریس برای خیانت او به راب بوده که با وجود بادیگاردها بازم دو بار موفق شدن بزننش(آی دلم خنک شد)

حالا باید ببینیم راب در حد ادوارد مهربون میشه تا کریس رو ببخشه یا مثل هر آدم دیگه ای با این مسئله برخورد میکنه.

(اینام مال شنبه بود فردا میرسیم به زمان حال)

 

نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1391برچسب:رابرت پتینسون,رابستن,کریستن استوارت,ساعت 10:20 توسط غزل| |

   حقیقتش من اصولا عادت دارم ماجرا ها رو از اول شکل گیریشون نقل کنم بنابراین اخباری که الان میذارم یه خورده همچین بگی نگی قدیمیه اما طبق برنامه اگه منتشرشون کنم پس فردا میرسیم به زمان حال.

         مطمئنا چیزهایی درباره ی خیانت کریستن استوارت،بلای معروف توآیلایت به رابرت شنیده اید.اما توضیح آن در اینجا چندان هم بد نیست:قضیه از آنجا شروع شد که در مجله ای،چندین عکس از کریستن و راپرت سندرز،کارگردان snow white and the huntsman منتشر شد. عکس هایی که بوی خیانت از آنها به مشام میرسید.در ابتدا هیچ یک از افرادی که به ماجرا مربوط میشدند عکس العملی نشان ندادند تا اینکه،استوارت لب به عذرخواهی گشود.او در پیامی از حماقت خود و میزان علاقه اش به رابرت گفت و ابراز تاسّف کرد.

جالب آنکه پس از او راپرت سندرز 40 ساله نیز از همسر و فرزندانش عذر خواهی کرد.با این حال اینطور به نظر میرسد که رابطه ی عاشقانه ی راب و کریس که هنوز به مرحله ی نامزدی نیز نرسیده بود بیشتر از ازدواج راپرت سندرز و همسر مدلش اهمیت دارد.

چندی بعد کریس در تماسی تلفنی با راب که در حدود یک ساعت به طول انجامید خواستار ملاقاتی با وی شد که هنوز با توجه به سفرهای این دو،کریس در راستای اکران فیلمش در تورنتوی کانادا و راب برای نمایش آخرین نسخه از تریلر سپیده دم2 در جشنواره mtv (که هم اکنون در imdb وyahoo قابل مشاهده است)به انجام نرسیده.

گویا این روزها کریس برای درست شدن رابطه اش با راب ساعتها دعا میکند.به هر حال هر کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه.

 

نوشته شده در سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:رابرت پتینسون,رابستن,کریستن استوارت,ساعت 10:13 توسط غزل| |

           رابرت داگلاس توماس پتینسون در روز سیزدهم ماه می سال 1986 در لندن چشم به جهان گشود.مادرش کلر ،در آژانس مدل کار میکرد و پدرش ریچارد از آمریکا ماشین وارد میکرد.راب فعالیت هنریش رو از تئاتر بازیگران آماتور بارنرز شروع کرد،بعد از کسب تجربه کافی وارد حرفه بازیگری شد.

   راب دو خواهر به نام های لیزی و ویکتوریا دارد که لیزی در گروه موسیقی کار میکند و ویکتوری در کار تبلیغات است.

   او اولین تجربه ی جدی خود در سینما را با نقش آفرینی در فیلم هری پاتر و جام آتش در نقش سدریک دیگوری تجربه کرد که بازی او بسیار ستوده شد و برخی معتقدند که بازی او در گرگ و میش مدیون حضورش در هری پاتر بوده است.

 


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:بیوگرافی رابرت,رابرت پتینسون,گرگ و میش,ساعت 11:26 توسط غزل| |

سلامي به گرمي تابستان چه كه در اين هوا به جز آن به چيز ديگري نميتوان فكر كرد
من از طرفداران پر و پا قرص رابرت پتینسون،سوپراستار مجموعه ي توآيلايتم و مطمئنم بارها از اينكه با جستجو در گوگل وبلاگهايي يافته ايد كه آخرین آپش حداقل حداقلش مال سه ماه قبل بوده يه جورايي سختي كشيديد.منم مثل شما ها از اينكه يه وبلاگه بروز تو اين موضوع به زبون مادريمون نداريم  ناراحت بودم با خودم گفتم چرا من ننويسم؟و اينگونه بود كه وبلاگ ما شروع به كار كرد.
دوست دارم با راهنمايي هاتون به بهتر شدن وبلاگ كمك كنيد.

نوشته شده در دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:رابرت پتینسون,رابستن,کریستن استوارت,ساعت 11:22 توسط غزل| |


Power By: LoxBlog.Com